CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

1.Garantia si sevice-ul se asigura la sediul firmei din Galati ,str.Brailei,nr.167,bl.A2,ap.10 sau la unul din punctele de lucru : Galati ,Cartier Mazepa , bl.BR.5A, parter , Focsani , str.M.Kogalniceanu , 19A , sau Adjud,str.Republicii , Complex Mestesugresc , functie de locul unde au fost vandute produsele .

2.Pentru asigurarea garantiei clientul trebuie sa prezinte urmatoarele : documentele de vanzare(facturi,chitante),certificatul de garantie original,o prezentare scrisa a defectului . Lipsa unuia dintre aceste documente atrage dupa sine neefectuarea garantiei .

3.Garantia se poate pierde in urmatoarele conditii :

  • lipsa sigiliilor originale acolo unde acestea au fost aplicate .
  • in situatia in care se constanta abateri de la instructiunile de instalare si utilizare a produselor prevazute  in prezentul contract sau in normele specifice de utilizare.
  • in situatia in care produsele prezinta urme de lovituri,socuri mecanice sau electrice,actiunea unor agenti chimic sau  fizici ,accidente , utilizare improprie .
  • in urma interventiei neautorizate a beneficiarului sau a altor persoane neautorizate de noi .
  • pentru imprimante neutilizarea de materiale consumabile cu caracteristici tehnice corespunzatoare celor specificate in manualele de utilizare .
  • in urma instalarii de personal neautorizat de noi .

 

4.Garantia se asigura prin reparare la sediul beneficiarului sau la unul din punctele de lucru ale  firmei noastre( in cazul in care firma noastra l-a instalat )  in functie de  situatie  in termen de 10 zile lucratoare . Daca produsul nu poate fi reparat sau daca timpul de neutilizare depaseste 10% din perioada de garantie se va inlocui cu un alt produs cu caracteristici similare .Daca acesta nu mai exista pe piata se va inlocui cu un produs superior cu diferenta corespunzatoare de pret cu acceptul clientului  .
Termenul de rezolvare in acest caz este de 30 zile .

5.Recomandam rezolvarea garantiei la sediul firmei nu la sediul clientului .

6.Garantia se prelungeste cu perioada cat produsul sta in service  .

7.In situatia in care se constata ca produsul nu are probleme de garantie sau nu indeplineste conditiile de acordare a garantiei se va percepe un tarif de plata in valoare de 5 EURO/ora  adaugand si eventualele cheltuieli determinate de aceasta (transport) .

8. Firma noastra nu raspunde material sau altfel pentru eventualele  prejudicii avute in urma defectarii produsului . Obligatia noastra este doar de a repara sau eventual inlocui produsul . Recomandam salvarea periodica a datelor pentru a minimiza riscurile .

9.In situatia sistemelor reclamate ca nefunctionale in anumite aplicatii(programe) solicitam clientului sa aduca aplicatia respectiva insotita de licentele si  
 documentele de vanzare aferente acestora.

10.Recomandam utilizarea de software original licentiat . Firma noastra nu poate fi antrenata in nici un fel in incalcarea legilor  prin folosirea de software piratat.

11.Pentru hard discuri acestea nu se schimba daca au sub 0.1% din capacitate  sectoare defecte(bad-uri)
Pt monitoare LCD inlocuirea/repararea se face in situatia in care sunt peste 3 pixeli defecti .


Contactați-ne

Ne puteti contacta
Luni-Vineri: 9.00-18.00 si
Sambata: 9.00-14.00

Telefon:
0722 235 960 (Focsani),
0237 238 064 (Focsani),
0741 096 580 (Adjud)

HP Business Partner