INSTRUCTIUNI DE TRANSPORT, INSTALARE , UTILIZARE

1.Produsele se transporta in ambalajele originale evitandu-se orice fel de socuri , lovituri , expunerea la intemperii (ploaie, soare, caldura excesiva, agenti chimici,fum), facand parte din categoria produselor fragile .Manipularea ,transportul , despachetarea se vor face cu deosebita atentie .

2.Dupa despachetare echipamentul se lasa cateva ore pentru egalizare termica si eliminarea condensului . Echipamentul se va aseza in pozitia de lucru in conditii de stabilitate . Produsele nu trebuie sa fie expus actiunii surselor de caldura(temperatura +10 +35C),umezelii(max 80%), incidentei directe a soarelui, prafului , fumului,vibratiilor Nerespectarea acestor conditii poate determina pierderea garantiei .

3.Pentru componente cerem instalarea acestora in sistem de persoane autorizate care pot emite un certificat de garantie valabil pe durata minim a garantiei .

4.Cuplarea accesoriilor la sistem(tastatura, mouse,boxe, imprimanta,monitor,)se face cu atentie , respectand cheile de conectare ale fiecareia si corespunzator pozitiei acestora . Nu raspundem de garantie daca constatam pini rupti sau indoiti in conectoare .

5.Pornirea se face in ordine : sistem, monitor,boxe , imprimanta .Oprirea se face in ordinea inversa .

6.Instalarea de aplicatii nu intra in obligatia noastra daca nu au fost cumparate de la noi .Insistam asupra utilizarii de aplicatii legale , licentiate .

7.Alimentarea cu energie electrica se face daca nu este altfel specificat in documentatia tehnica de instalare cu tensiune alternativa 220V(-15% +10%), 50Hz . Prizele trebuie sa aiba impamantare .Recomandam utilizarea de UPS .Nu raspundem de garantie daca se constata ca produsul s-a defectat din cauza unor socuri de tensiune, supratensiuni , a intreruperilor acesteia sau din cauza nerespectarii celorlalte conditii de mai sus .

8.In timpul functionarii este interzisa scoaterea sau introducerea de accesorii,mutarea sau miscarea echipamentului .

9.In situatia in care constatati anomalii de functionare - zgomot , fum , opriti in cel mai scurt timp echipamentul si adresati-va la service .

10.Periodic recomandam intretinerea produselor , respectiv stergerea de praf , verificarea prizelor .

11.Praful din incapere poate determina blocarea sau functionarea defectuasa a ventilatoarelor , lucru ce determina randamente de lucru scazute si defectiuni .

12.Nu raspundem de garantie daca constatam o astfel de situatie . In jurul sistemelor se va pastra permanent un spatiu pentru o ventilare adecvata.

13.La vanzare s-a facut proba de functionare , s-au predat ambalajele originale , accesoriile , s-a explicat modul de functionare , s-au completat rubricile certificatului de garantie si s-a adus la cunostinta cumparatorului semnificatia lor , s-a adus la cunostinta cumparatorului conditiile de acordare a garantiei si obligatiile fiecareia din cele doua parti ( vanzator respectiv cumparator ) , instructiunile si manuale de functionare, documentatia tehnica , produsele fiind in buna stare de functionare .

14.Echipament ecologic, respecta conditiile UE privind repararea, inlocuirea, reciclarea, si reutilizarea in echipamentele IT.


Contactați-ne

Ne puteti contacta
Luni-Vineri: 9.00-18.00 si
Sambata: 9.00-14.00

Telefon:
0722 235 960 (Focsani),
0237 238 064 (Focsani),
0741 096 580 (Adjud)

HP Business Partner